Medewerker beleidsuitvoering HRM | 32 uur per week
HRM staat voor Human Resource Management. Oftewel: ‘Jij maakt werk van werkgeluk!’ Als medewerker beleidsuitvoering HRM ondersteun je hierbij en sta je klaar voor je collega’s. Ben jij nauwkeurig en kwaliteitsgericht, is analyseren voor jou een gewoonte en zorg jij voor haalbare planningen en overzicht? Ben jij goed in het op rolletjes latenlopen van HRM-processen en personeelsadministratie? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Hoe ziet jouw dag eruit?
Goedemorgen! Een volle agenda vandaag. Je bent klaar voor een nieuwe dag met vragen van teamleiders en collega’s, het maken van rapportages en het uitvoeren van beleid. Je begint deze ochtend met een overleg met je HRM-collega’s en jullie bespreken wat er voor die week op de agenda staat. Hierna verwerk je de uitkomsten van een arbeidsvoorwaardengesprek. Je zet de gegevens van een nieuwe medewerker in de systemen en stelt de arbeidsovereenkomst op. Je vraagt een account aan en zorgt dat hij/zij in de juiste systemen kan. Hiermee zorg je ervoor dat de nieuwe medewerker zich welkom voelt op zijn eerste dag en gelijk aan de slag kan.
Tussendoor werk je aan het opleveren van managementgegevens die je uit het personeelsbeheersysteem haalt. Die heeft de adviseur HRM nodig voor de Strategische Personeelsplanning. Tijd voor een korte pauze. In de middag werk je aan grote HRM-projecten waar jij de analyses voor levert. Daarna beantwoord je de vragen van collega’s en teamleiders die via het systeem aan HRM gesteld worden op het gebied van HRM. Daarna archiveer je een aantal stukken in het digitale personeelsdossier. Tot slot ga je aan de slag met een casus waar jouw arbo-expertise voor nodig is. Na een hectische dag sluit je je computer af om te gaan genieten van de avond.
Wat biedt gemeente Terschelling?
- Een baan met impact, een fijne werkplek met genoeg uitdaging.
- Een zelfstandige en veelzijdige HRM-functie in een klein team.
- Binnen de functie zijn er volop kansen voor ontwikkeling, met mogelijkheden voor opleiding en coaching.
- Een salaris van maximaal € 4.297,- bruto per maand (bij 36 uur per week).
- Een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget van 17,05% bovenop je salaris.
- Na je eerste jaarcontract krijg je bij goed functioneren een vaste baan.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Ook niet onbelangrijk: een goede werk- en privébalans en de mogelijkheid om thuis te werken.
Wie ben je en waar ben je goed in?
Je bent goed georganiseerd, analytisch, integer, goed met mensen en weet de verhoudingen goed te bewaren. Samen met je collega’s ondersteun je de leidinggevenden op HRM-gebied, zorg je ervoor dat processen goed lopen en is bijhouden van een complexe administratie voor jou geen punt. Verder beschik jij over:
- Een afgeronde mbo 4- of hbo-opleiding op het gebied van HRM of administratieve richting.
- Je kunt goed analyseren; je bent in staat om problemen te signaleren, herkent belangrijke informatie en legt verbanden tussen gegevens.
- Je weet goed overzicht te houden, bewaakt deadlines en werkt secuur in een digitale omgeving.
- Je bent communicatief sterk en werkt graag samen in een team.
- Je houdt van afwisseling en leert het liefst iedere dag iets nieuws.
- Je hebt een goede beheersing van Microsoft Office (Word en Outlook).
- Je woont op Terschelling.
Enthousiast geworden?
Leuk, we willen graag kennismaken! We kunnen ons ook voorstellen dat je nog vragen
hebt. Onze collega Mandy Rieks, Teamleider Staf vertelt je graag meer over de functie. Je kunt haar bereiken via telefoonnummer 0562 446 244.
We zien je sollicitatie graag tegemoet! Upload je cv en motivatiebrief voor 4 juni 2025.
Voor elke functie bij gemeente Terschelling is het noodzakelijk dat je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) kunt overleggen.
Acquisitie en doorplaatsing is niet toegestaan.