Op de afdeling burgerzaken is geen dag hetzelfde. Doordat je onderdeel bent van een klein (en gezellig) team schakel je snel tussen verschillende taken: van mutaties en correcties in de Basisregistratie Personen (BRP) tot documentverwerking en -beheer. Hou jij van afwisseling en wil je écht van betekenis zijn voor de inwoners van Terschelling? Dan hebben we de ideale uitdaging voor jou!

Klaar voor deze uitdaging?

Als senior medewerker burgerzaken heb je een breed en divers takenpakket. Zo ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en de Burgerlijke Stand, maar heb je ook een adviserende en coördinerende rol naar je collega’s. Je werkt nauw samen met je directe collega’s en de collega’s van de publieksbalie en hebt een essentiële rol in het beheren en verwerken van burgerlijke en administratieve processen. Met jouw nauwkeurige en efficiënte dienstverlening draag je bij aan de ontwikkeling van onze gemeente én het welzijn van onze inwoners.

Wat biedt gemeente Terschelling?

  • Een baan waarbij je verantwoordelijkheid krijgt en van toegevoegde waarde bent. Niet alleen voor je collega’s, maar voor alle inwoners van Terschelling.
  • Een salaris van maximaal € 4.752 bruto per maand (bij 36 uur per week) en een vrij besteedbaar Individueel Keuze Budget van 17,05% boven op je salaris. De hoogte van je salaris wordt bepaald door je opleiding en ervaring.
  • Een dienstverband voor een jaar, met de intentie voor een vast dienstverband.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een laptop, telefoon en thuiswerken op een werkplek die wij faciliteren. We bespreken graag hoe we jouw werkweek zo plezierig en effectief mogelijk kunnen maken.
  • Woon je niet op Terschelling? Geen probleem: met de snelle boot ben je binnen een uur op het gemeentehuis. Wij betalen de boottickets en – als je langer blijft – de eerste tijd ook de overnachting. Ook fijn: jouw werkdag begint zodra je op de boot stapt.

Wie ben je en waar ben je goed in?

  • Je hebt een relevante opleiding afgerond op Mbo/Hbo-niveau.
  • Je werkt nauwkeurig en efficiënt en kunt snel schakelen.
  • Door je ruime werkervaring weet je hoe het reilt en zeilt op de afdeling burgerzaken.
  • Je bent op de hoogte van de wet- en regelgeving, hebt inzicht in bestuurlijke procedures en kennis van Portaal burgerzaken, Key2Begraven en Key2Betalen.

Enthousiast over deze functie?

Leuk! We zien je sollicitatie (een CV is voldoende) graag tegemoet! Met geschikte kandidaten gaan we snel in gesprek en we sluiten de vacature zodra we de juiste kandidaat gevonden hebben.

Solliciteer hier

Heb je vragen of wil je eerst meer weten? 

Dat begrijpen we! Onze teamleider publiek Hanny Otter-Wouda vertelt je graag meer over de vacature. Je kunt Hanny bereiken via 0562 44 62 44.

Goed om te weten: Op deze vacature kunnen interne en externe kandidaten reageren. Als er twee kandidaten even geschikt zijn, heeft de interne kandidaat een streepje voor.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Doorplaatsen is niet toegestaan. Door te solliciteren ga je akkoord met de verwerking van jouw persoonsgegevens.